Torsdag

Försov mig idag, åh blir så jäkla arg på mig själv. Jag sviker mig själv hela tiden! Jag förstår inte hur jag orkar med mig ibland.. Jag sover fan bort hela livet, är det så det ska stå i mitt cv sen; Jag kan sova. Så jäkla värdelöst.

Har sådan ångest nu, blir så ledsen när alla runt omkring mig ska ta studenten. Jag är så jökla STÖRD!!!!!!
Har gått upp i vikt nu med, fy fan säger jag! Har börjat med kromtabletter idag med, hoppas det ska hjälpa mig på vägen.

Har också kollat klart på Tånårsliv, vill se mer utav det!

Den sista helgen i maj åker jag, Emilia och Jebba till G-town, kul med omväxling iaf :)

Det var allt för mig idag. Ha det bäst!

Hej hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0