Tisdag & Helgen

Nu i helgen har jag verkligen haft så kul! I fredags satt jag, Sara och Emilia hemma hos mig, vi drack vin. Sen gick vi vidare till Sara och drack mer vin. Det slutade med att Eveline och Martina kom sen.. Drack mer vin :P Sen gick Emilia vidare till David. Sen gick eveline hem för hon skulle börja jobba kl 12 dagen efter :) Jag, Sara och Martina gick ner till puben där Emilia, Sandra och alla andra var :) Sandra var ju sketfull haha :D Sen följde Emilia henne hem och så kom Emilia tillbaka. Då hon skulle köpa en öl vi skulle dela på fastnade hon i baren med någon snubbe som var 32 år. Jag satt kvar vid bordet, men sen när jag skulle på toa sa han; Hej Ida! Han började babbla på och det var som att han visste hela min levnadshistoria :s Sen gick jag ut från puben, träffade på Kent och Joel. Vi pratade lite.. Sen kom alla andra ut från puben eftersom dom stängde, så till hotellet och efterfesta, sen vidare för att kolla på Scrubs :) Jag och Emilia var hemma typ kl 5 på morgonen där :P

På lördagen skulle Emilia ha inflyttningspartaj för Sture! ;D Vi skulle dra och grilla på Borgmästarholmen, vi fick fyr, men när det väl brann så hade vi inget skapligt galler att lägga allt kött på :P Vi gick till grillen för att äta pizza, varför tog jag inte en sallad för? :s Aja. Sen drog vi till Emilia på party, det var en redig karatefylla vi fick! :D Minns inte riktigt när, var och hur jag kom hem till Emilia..

Men det har varit en riktig kanon helg :D

Fast i fredags fick jag reda på av mamma att pappa antagligen snart skulle in och opereras, få en pacemaker inopererad.. Vilket är jobbigt, för inget blir ju som man har tänkt sig. Han ska ju även snart få en ny höftledsprotes.
Man funderar så mycket på allt, det typ snurrar runt i huvudet.

Idag är det iaf tisdag, sitter i skolan. Har gjort en film med Rikard, den blev klar första dagen, nu har vi klippningen kvar..
Imorgon jobbar jag, jag jobbar på torsdag och fredag..

Nu orkar jag inte skriv mer just nu.. Kanske blir mer senare! Hey hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0