Söndag kväll

Idag är det söndag, vaknade vid halv två idag.. Sov inte så bra på natten eftersom min hund Arvid låg och gnagde på ett ben i min säng, kattungarna lekte med en penna som var otroligt störande.. Emilia sov inne hos mig också och hon tjatade till klockan blev mycket. Jaja, jag följde med mamma till McDonalds eftersom hon skulle köra Emilia och Sandra dit, köpte en kaffe och sedan åkte vi hem, satt vid datorn en stund och kollade skor, sen kom Klas hit vi drack kaffe och tjatade lite, Elvira kom hit också, väldigt trevligt var det :) Hann göra lite läxor innan jag och Klas drog till Ica och hyrde film,  köpte chips och dricka. Vi kollade på Step brothers, inte så bra faktiskt,. Trodde allt att den skulle vara bättre, men men för 20 kr så helt ok!

Drog hem till mig satt vid datan en stund och kollade runt, drack kaffe. Sen gick han vidare till Björn, dom skulle åka till McDonalds, låter ganska gott och det hade ju varit gott med. Men bilen var full nu, synd. Fast kan vara lika bra att hålla sig därifrån när man inte jobbar! Kan ändå inte låta bli att tycka om den där cesarsalladen, den är så fruktansvärt god :D

Jaja nu ska jag läsa lite och sen sova :) Godnatt folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0