Skolan

Sitter nu i skolan, försov mig i morse, vaknade 10 i 7. Bussen går 5 över 7. fick slänga på mig kläder, sätta upp håret och borsta tänderna, jag var klar 5 i 7. Helt otroligt, så jag hann slänga på mig lite foundation och sen gå till bussen. Har haft webbdesign från 8 till 10, sen har jag haft rast till 10 över 12. Har kollat 4 avsnitt på Tonårsliv och det är ganska bra faktiskt, ska kolla något avsnitt när jag kommer hem. Slutar 20 i 2 så det känns skönt, packa ihop datan snart för att dra!

Har pluggat Inf&Lay nu i helgen, skönt att ha gjort lite, nu har jag fått ett häfte med mig hem som jag ska greja! ;)
Kanske hoppar in senare och bloggar, ska till Sara sen, prata lite och dricka te :)

Hejdåå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0