Sitter hos Sara

Nu sitter jag hos Sara, väntar på att hon ska duscha och byta om. Sen ska vi hem till mig så jag får duscha och göra mig iordning

Vidare till Sara igen, mycket hit och dit :) Vi ska iaf dricka vin, vitt vin! Jag som bara dricker rött, oftast :P
Ner på byn och ta en öl, vet inte vart än.
Detta skule vara en vit helg för mig, men inte när Sara är i närheten ;)
Då blir det alltid party, ska börja göra som Sara säger; plannera aldrig något!

Imorgon är det inflyttningsfest för Sture hos Emilia, det blir iaf en vit dag, för jag ska jobba på söndag. Sen är det ju ansiktsmålning på McDonalds imorgon ´för alla barnen, då kan man bli Spindelmannen eller Hello Kitty :P

Var på Letex förut, tänka sig att man hittade faktiskt något där denna gång! Sen har vi varit på ICA, träffade Nettan där, vi ska snart ta en vinkväll hos henne och prata möhippa!

Spännande ska det bli, alla idéer kommer när man är lite lurig hehe ;)

Nu är Sara iaf klar från duschen så snart ska vi ta och röra på oss :)

Hejdåå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0