Jobb & jobb

Japp just nu sitter jag på jobbet, börjar inte förren kl 18. Men fick hoppa in lite tidigare, typ 16 till 17 så nu sitter jag här och väntar på att få börja :)

Ringde till jobbet för att se om det fanns tider åt mig, det gjorde det inte sa chefen, efter  min ringer han och säger att jag kan jobba 18-21 vilket jag självklart ville, bättre än att bara sitta hemma i soffan ooch slöa :)

Längtar så tills jag får min lön, vill shoppa, shoppa och bara shoppa..
Om jag hade mycket pengar så skulle jag köpa allt det finaste som fanns :) Har varit väldigt dålig med att blogga nu, men ska bli bättre. Ska blogga flera ggr om dagen :P

Men nu börjar kl dra sig mot att jobba, kl är 17.25.. Sitter här i personalrummet med mina snygga McDonalds kläder älskar verkligen keppsen, den gör ju allt, eller inte :P Men men, Sofia sitter här mittemot mig nu och läser lite, vet inte vad hon läser riktigt.. Hon trodde hon skulle börja kl 17 men hon börjar visst kl 19, lite surt :)

Jag ska också bli bättre på att slänga upp bilder här, känns som att det kan behövas, mina ny investerade saker kommer att komma upp inom kort :)

Hejdå på er..! Have a nice night! (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0