Fy fasiken!

Sitter på jobbet nu, mår inge bra alls. Har sjukt ont i magen och känner mig kallsvettig :/ Känner inte för att jobba idag, skulle kunna ligga hemma och sova nu faktiskt.

Sen blir jag så jäkla irreterad på mig själv! Jag har fan bara gått upp i kilo.. Fy fan säger jag! Jag kan inte fortsätta såhär mer, jag måste gå ner det jag har gått upp! Var inne på lindex idag och provade ett par shorts, jättefina var dom. Men jag märkte att jag har gått upp en storlek, jag måste ut och springa, funderar på att ta en tur när jag kommer hem ikväll, då lär man sova gott också.. Lite mat, mycket springa! Livets nya motto..

Jag tänker inte köpa nya kläder absolut inte byxor förrens jag har gått ner det jag vill eller behöver!
Blir så arg på mig själv.. Svårt att förklara hur jag känner, men det är på ett ungefär såhär jag känner nu! Emilia säger att jag är dum i huvudet :s Men jag kan inte se vart jag är dum i huvudet? Jag måste göra något åt det innan det är bikini dags..

Jag mitt jävla dumhuvud tappade telefon fan på bussen och man glömmer helt bort det. Jag överlever fan inte utan min telefon! Jaja just nu har Linda Einarsson den, tack gode gud! Inte tänkte jag betala för en ny iaf, samtidigt som man har avbetalning på den andra skiten!

Kanske kommer på något mer att skriva senare för just nu är det tomt..

Hey hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0