Fredag

Sitter i skolan nu och lyssnar på Lady Gaga - eh eh :) Så skön, man blir glad av sån musik!
Har haft Information & Layout B, har inte gjort så mycket idag på det. Men jag har hela helgen på mig att fixa det här nu :)
Nu har jag tagit tag i mig själv! Jag ska skärpa mig!

Jag ska plugga under sommaren har jag bestämt! Jag ska FAN göra allt jag kan, jag ska visa att jag vill, jag vet att jag kan om jag bara vill!

Jag ska känna mig så förbannat in i helvetes idiot STOLT! Förstår ni det? När jag har gått ut, går jag fan inte in igen! Inte på ett tag, då ska jag jobba, så som jag aldrig har jobbat förr!

Jag har svikit mig själv så mycket nu, varför ska jag inte då kunna göra något som är bra för mig själv? Det klart jag borde kunna göra det! Jag hoppas och vill göra det för min skull, jag vill visa alla att jag klarar det här, ett år till kommer att gå fort! Jag fixart, jag hoppas verkligen det, annars kommer jag lägga mig ner och aldrig kliva upp!

Men jag vet ju att jag k larar det :) hehe

Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Rihanna och Lady gagas låt silly boy är bättre!

2009-05-20 @ 08:02:12
Postat av: Ida

Asch det finns mycket bra musik, och glad är jag för det ;)

2009-05-20 @ 09:22:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0