vilken dag

Dagen började med att jag gick upp. Ja, jag försöker lära mig äta frukost. Går inte så bra, men värt några försök :) Tog lite yoghurt. Gick till praktiken, det har varit väldigt stressigt idag. Blev också erbjuden extra jobb där. Man tackar ju inte nej iaf :) Så nu är man mella 3 jobb och skola. Yippie! Men det märks hur det kommer sluta. Förhoppningsvis kommer det vara så att skolan går först!!! Det vill iaf jag att den ska göra.

Slutade kl 16 kom hem snacka lite med Linnéa, drack te sen gick jag och la mig, tänkte bara vila lite. Men som vanligt sover man bort hela kvällen, vaknade vid 9. Under den tiden hade jag fått ett par sms, att jag inte vaknade utav det, konstigt :s men sen gick jag upp iaf, det första jag hittar på bordet är en påse med godis och en påse med munkar, gudars så gott :) Så vi i familjen satt och fikade vid halv 10 ikväll, lite ovanligt för våran familj :) Sen gick jag upp till tvättstugan och hämtade all ren tvätt, det är ju alltid lika underbart när man har tvättat klart!

Har skrivit till Viktor nu på hans minnes sida. Kände han inte så värst länge, men den tiden man fick med han var helt otrolig. Sakanar det roliga vi hann med att göra :/ Men är också väldigt glad för det vi hann med att göra!

Men nu ska jag gå och borsta tänderna och försöka sova, blir en lång morgondag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0