Vatten idag

Fy och blä vad jobbigt det här är. Sitter och lyssnar på rix fm och är så hungrig. Vill gå ner till ica och handla mig något att äta men då måste jag gå till Ann-Britt och fråga efter nycklar eftersom jag inte har några, åhh vad jobbigt, men iaf och be henna låsa här medans jag springer, eller går ner till ica och handlar något. Sen måste jag göra om samma procedur när jag kommer tillbaka. Då måste jag leta efter Ann-britt så hon kan låsa upp och så jag kan gå in och sätta mig för att äta lite. Men jag orkar inte :s Har druckit massa vatten idag iaf, det ska ju mätta har jag hört, men nej tydligen inte får antagligen dricka mera vatten. Sitter helt själv i skolan nu också för att göra min hemsida. Själv sitter jag för att jag inte hittade någon praktik denna vecka. Ska nog vara på 7 Eleven nästa vecka och sen är det påsklov och fy vad skönt det ska bli! Sen ska jag jobba på McDonalds 17-20. Alltså måste jag ta tåget som går från Kumla 14.56 till Örebro C och tåget är farmme ca 15.09, sen ska jag vänta på buss 841 som går 15.23 från Resecentrum. Framme i Brändåsen ca 15.55. Sitta på jobbet 1 timma och vänta på att få börja jobba, suck. Sen när jag kommer hem ska jag plocka iordning kläder som jag ska ta med till Terese och Jesper för att tvätta, sen ska jag ta med mig mer andra saker, som te x plattång, smink, borste, spray mm. Hoppla in i duschen, tvätta av mig McDonalds. Gå till Emilia en sväng och säga hej och hejdå, dra hem en sväng och säga hejdå. Ann-Britt hr faktiskt gett mig ledigt imorgon så jag drar vid 11 på fredag morgon till Grebbestad! Skönt att bara få försvinna en stund. Mitt huvud värker :( Fy vad ont det gör!

Tror inte att det var något mer jag ville ha sagt iaf..

Eller jo, det var ett väldigt bra tag sen jag bloggade, men nu gjorde jag ju just det och jag glömde bort huvudvärken en sväng, men när jag kom på det så gjorde det lika ont igen :s Herregud så konstigt allt är. Men men, vi hörs nog inte förrens på söndag igen. Nu måste jag gå och handla något att äta så går nog huvudvärken över :) Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0