London & jobb

Pratade med Lillan igår. Hon ville att jag skulle med på fest, orkade inte men ångrade mig snart. Sen orkade inte hon så då struntade vi i det. Hon började prata om språkresor till London och sen Malta. Men sen tänkte vi på att vi skulle dra till London och jobba istället. Så vi satt och pratade i telefon hur länge som helst med varandra och vi sökte jobb skrev ett snabbt cv. Det bara måste bli av! Ska prata med Johan, chefen på McDonalds och säga att jag ska ut och resa. För att se om jag kan få ledigt till det. Hoppas verkligen att jag får det.

Vi sökte till några hotell, pub&restaurang. Hon gjorde mig så peppad igår :) Kan inte sluta tänka på det nu, det bara sitter fast i huvudet. Vill inte släppa min hjärna riktigt!

Detta måste bara bli av, om inte i juni så snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0