SOMMARLOV!

Ja, nu idag har jag fått mitt sommarlov iaf (: Första lediga dagen sen jag fick mitt "riktiga" sommar lov. Har jobbat torsdag, fredag, lördag & söndag, inte dåligt. Det känns skönt, har sovit till nästan kl 1 idag. Sen var jag ute med Arvid på en lång promenad och fick bli barnvakt åt William en stund på dagen. Väntade hemma på Sara, hon drack en skvätt kaffe & sen gick vi alla tre ner till Sara och då kom Malin dit med (:

Hade iaf väldigt kul dagarna innan helgen och i helgen. Gick med Malin till hotellet i onsdags & vi blev kanoners. I trosdags fick Malin en snefylla och kastade kryckorna efter mig, shit haha (: Dagen efter, alltså på fredagen fick jag tydligen snefylla, minns inte väldigt mycket. Men åkte iaf taxi hem med några karlar. Sen vidare till lördagen, det var jobbigt att gå upp vid ett för att åka först till brändåsen för att senare åka till köping för att jobba. Men det var kul därborta! Sen samma resa hem. Jag och Emilia skulle till puben, men jag fick inte komma in för att jag har en liten bit kvar. Men Sandra fixa haha ja hon är så jäkla rolig (: Träffade massa roligt folk där när man väl hade fått komma in, vilket var sista gången som dom annars också säger (: Men jag träffade en person där nere jag aldrig trodde att jag skulle träffa där av alla ställen, brorsan! Han blev lite fuller han.. Sen stängde det. Jag, Emilia & Daniel stod utan för medans Malin, Sandra och dom andra gick till seven för att käka dom där äckliga korvarna. Malin roppade på mig som en tok haha för att jag skulle följa med dom, sen ringer hon upp mig och då går jag på bron efter dom. När vi lagt på hör jag hur Sandra bara asgarvar och fy fan vad jag skrattade när jag hörde henne! Jaja, när alla var mätta och glada så gick jag, Sandra & Andreas upp till han och Sandra. För Andreas skulle hämta sin cd-spelare och öl. Vi gick ner till busstorget och satte oss för att alla andra skulle komma och spela fotboll. Men det var aldrig någon som kom, då började Andreas spela för hela busstorget och sa att vi hade festival haha. Gudars vad kul det var! Efter en stund kom vi på att vi skulle gå upp till Matte och Johan för att se om dom var där, men ingen var där så vi gick ner och satte oss igen. Sen efter en stund så kommer hela gänget, en efter en (: Johan går upp för att hämta en fotboll men kommer ner med en basketboll istället, vi gick till sjöängen och spelade basket, jag äger som fan på det, eller inte :P Tillslut gick Andreas hem för att sova, Sandra, Johan och Micke gick upp till han och Matte. Så var det jag, Emilia, Matte och nån från var det nu var. Inte från Sverige iaf. Jag och Matte gick iaf upp, för Emilia skulle stanna kvar och spela basket med den grabben som kom. är vi kom upp så satt Sandra, Micke och Johan där uppe. Pratade ett bra tag innan Sandra och Micke skulle gå. Då var det bara jag, Johan och Matte kvar. Så vi tog på en film, men somnade allihop haha. Vaknade typ vid kl 8 på morgonen och tänkte att det var lika bra att gå hem, för jag skulle ju börja jobba kl 12 på söndagen. Ja herregud vad skoj jag har haft det iaf! Synd bara att en viss person hade tappat bort sin telefon, blir ju lite svårt att byta nr då. Men han är så rar, jätte söt (: Men hur som helst så har jag haft det jätte trvligt nu i helgen. Imorgon är det  personalfest för Donken på hotellet och det ska bli så jäkla kul! Förfesten har jag hört ryktas om att den blir hos Sandra. Vet inte vilken tid, det vet nog Emilia eller tar reda på det (: Nu var det allt för mig idag.

Ha en trevlig vecka, för det ska jag ha (:

Hey hej!


Kommentarer
Postat av: Matte

Haha jaså du somnade också till filmen den här gången... =) Jag vaknade inte förens kl 13 dock.

2009-06-16 @ 09:24:00
Postat av: Ida

haha jo jag gjorde visst det (: skönt det då, jag var uppe vid 11 (:

2009-06-16 @ 12:13:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0