Sommar ute!

Denna vecka har det ju verkligen varit sol ute, ge mig mer! Tråkigt att jag inte får bada på några dar nu :/ Har vart iväg idag på ett trevligt möte, ehm ja.. Sen har jag tagit ut och satt in en ny p-stav idag, fy fan vad det är hemskt.. Alla sprutor hit och dit är inte min grej, blir så jäkla nervös och spänd, vet inte vart jag ska ta vägen när jag vet att jag måste ta sprutorna. Men nu är det äntligen över! Nu snart ska jag vara barnvakt, ska ta med alla tre till grusplanen och spela fotboll, då kanske dom blir lite trötta. Sen bär det av med Sara och ungarna till hamnen för att äta glass med dom, hoppas dom blir nöjda.

Igår  var det ju också riktigt sommarväder, guld! Badade och solade då, lyckades bränna mig ganska mycket. Men jaja, spelar roll, det är ju sommar :)

Nu kommer mina älsklingar hit så nu ska jag vara social, vi hörs :)

Hey hej!


Kommentarer
Postat av: waste

hej på dej det var söta bilder jag fick se men du är för ung för mej men matte är en riktig kille att ha koll på mvh waste född pålsboda kille från förr

2009-06-27 @ 19:47:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0