Midsommar

Sitter hos Emilia nu och väntar på att hon ska hoppa in i duschen, men det är tydligen väldigt långt dit.. Lyssnar iaf på System of a down för dom är så jäkla bra, oja!

För övrigt är det ju Midsommar idag, lite sliten är man väl eftersom det blev nog ganska mycket utav det goda igår. Men vad gör det (:

Nu vill jag bara hoppa in i duschen och tvätta bort det där jävla äckliga sminket.. Sen fixa te det lite.

Kände att jag var inte så skrivarsugen idag, så det får väl bli mer någon annan gång. Blir iaf tiveden idag, det kan ju bli.. ..spännande, eller inte!

Nej det var allt för mig today!

Glad Midsommar förresten (;

Bye bye..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas ni får de super kul nu! Bli inte lika dan som igår bara:P Kramis/ S

2009-06-19 @ 14:25:12
Postat av: Ida

Hehe ja det var väldigt skoj, nej herre min gud, så går ju inte att vara (:

2009-06-20 @ 16:24:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0