McD

Har varit på donken idag och jobbat, det har gått skit bra och det har varit skit kul också för den delen! Jobbade stängning med Sandra & Jennie. Så jäkla bra! Nu har jag iaf kommit hem, gött det. Blir så glad när Sandra säger att jag har blivit duktig snabbt, det förgyller min tillvaro (: Sen har Sandra lärt mig hur man gör en BigMac & dubbel cheese, så jäkla kul!

Förresten så blir det ju Tiveden under midsommar, ska också bli skoj. Får se också om det blir något premiär dopp, badkläderna ska iaf med (;

Nu blir det att gå upp till tvättstugan och tvätta suck, finns ju ingen tvättid nu till midsommar. Så jäkla värdelöst!
Jaja, trött som man är nu så orkar jag nog inte skriva mer. Men tack alla för en förträfflig kväll (;

Hey hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0