McD på Marieberg!

Gick upp för en stund sen. Har vart med Ullis och Tindra till konsum och handlat mat, så man kan äta lite innan man börjar jobba :) Så nu sitter jag vid datorn och Ullis lagar mat..

William är lite nyfiken så han läser vartenda ord jag skriver just nu, men ja det blir nog bra tillslut.

Helgen har iaf vart kanon, lite mycket festande bara. men nästa helg blir det nog ganska nyktert. Ska dra till Gränna då med Ullis, mamma och alla barn och vi ska campa.. Åker på söndag morgon och kommer hem på tisdag.

Idag ska jag, Linnéa, Sandra & Isac jobba på McDonalds på Marieberg. Jobbigt att lära sig nya ställen, blir förvirrad då ibland :)

Nu ska jag iaf hjälpa Ullis med maten och fixa lite..

Vi ses eller hörs.

Hey hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0