Kanalfesten

Igår var det kanalfesten i Askersund (: ordman kom och spelade, kunde bara 2 låtar haha. Ingen favorit om man säger så. Var först och firade Eveline för att hon tog studenten i fredags, Sara gjorde det med förresten (;
en sen åkte vi in till "stan", gick till Sara för att leta efter hennes snus som hon hade i väskan tillslut iaf. Vidare till Emilia för att titta till dom små (: Sen blev det äntligen förfest, då vi gick till Matte. Det var ganska kul där. Jag och Emilia gick hem en sväng sen till Emilia igen, efter en stund kom Sara & Eveline, vi tog med oss Mia ner till kanalfesten. Sen rocka vi gärnet (;
Hade iaf väldigt kul. Fanns mestadels på dansgolvet eller i det där tältet som Jansons frestelse spelade i, skit skoj var det där. Var någon pojk som tog tag i mig och började bugga, var inte så lätt när man hade en jacka och en tröja hängandes på armen, men det funkade tillslut :P

Jaja, var nog bättre detta än att dra till Örebro en helg till (:
Var hemma lite innan kl 5 i morse iaf. Chefen ringde idag också, jag ska börja jobba en timme tidigare idag, alltså kl 17.
Inget mig emot egentligen, eftersom jag annars bara skulle ligga i soffan. Men jag har faktiskt varit ute och sprungit idag, gud så härligt det var, Ska ut och gå sen när jag kommer hem ifrån jobbet.

Tycker inte om blonda ex som raggar upp lillasyster. Blir äcklad, verkligen. Aja nu var det väl inte så mycket mer.

Hey hej..


Kommentarer
Postat av: Anonym

typiskt mig att slarva så :/ Tack för en supertrevlig helg iaf!! Kram kram//S

2009-06-09 @ 14:04:24
Postat av: Ida

Haha det är ingen fara, tack själv för en super duper rolig helg :D Kramar

2009-06-09 @ 21:36:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0