Inte glad idag..

Vaknade tidigt i morse av en katt som sprang runt och skrek, så vaknade inte på rätt sida kan jag säga..
Annars har dagen gått väldigt bra. Haft mycket att göra på 7 eleven, då slipper man tänka på alla idioter i stan, eller det räcker med att räkna upp en jävla idiot. Jag blir tokig, det bara kokar i mig!! Tror det aset att han är värd lillasyster så tror han fel. Det lovar jag! Ingen skitstövel är värd henne!

& att fråga om hennes nr var det sista han skulle göra, jag ska inte ens skriva här vad jag vill kalla dig.
Dumhuvud........ Förresten har hon tappat bort sin telefon så du kan iaf inte höra av dig + att hon är upptagen, jävla svin!

Nä, det här funkar inte, vet inte vad jag ska skriva just nu, är så jäkla arg. Ska nog ut och gå en sväng så jag slipper det fanskapet över huvudtaget!

Tack & lov finns ju Mustasch att lyssna på!

Kanske kommer in senare.. Hejdå..

Kommentarer
Postat av: Anonym

nu har han ju verkligen gjort bort sig den där knäppisen!! //S

2009-06-09 @ 14:01:44
Postat av: Ida

Ja verkligen, fy vad arg jag blev på han :/

2009-06-09 @ 21:35:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0