Helt slut

Efter denna vecka är jag absolut helt slut, fy fan vilket farande det har vart. Fast kul har det ju vart, det kan jag inte neka till (:  i lördags blev det iaf harge, det var  skit skoj där. Rätt som det var så såg jag Sara komma in, det var ju också väldigt kul (: Blev efterfest hos Matte och Johan, vilket röj det var :P

Sist iaf jag tittade på klockan på morgonen så var den halv 8. Största delan av gänget blev hungriga och gick till 7 eleven för att käka.Tror att det bara var jag Malin och Micke kvar då. Somnade gjorde jag iaf, Malin hade bäddat ner mig med en kudde och en filt. Sov tydligen ganska bra eftersom att jag inte vaknade av allt oljud (: Vaknade till vid 13 tiden, då Malin också vaknade so vi lår i ett varsitt hörn på soffan och pratade, ja herregud jag säger då det :P Åkte iaf till jobbet idag, jobbade från 16.00-20.30 & fy fan vad folk det har varit idag. Allt stört folk kan klara jag mig bra utan känner jag. Göra en massa grillordrar när det är kö till dörren. Jaja denna arbetsdag är över, nu väntas bara nästa. Jobbar 11.30-16.00. Sen är jag ledig tills på måndag, yes!

Midsommarafton firades i tiveden hos Andreas föräldrar, det var väldigt skoj. Tog mig ett premiärdopp, inte för att det var en så lång stund men nu har jag gjort det.
I torsadags blev det en hemsk fylla, minns inte mycket och vill absolut inte bli påmind om något som hände där.....

Nu ska jag nog ta och lägga mig. Kommer vara välbehövligt  efter det här (:

Nej men som sagt, jag hade skit skoj (=

Hey hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0