Händer Midsommar?

Hej gott folk. Har precis kommit hem ifrån personalfesten från donken på hotellet i Askersund. Det var inte så kul som jag hade hoppats på, men men. Det började bra iaf med dragkamp och grejer. Jag rev sönder mitt nagelband, suck! en ja. Vad händer i midsommar? Jag tror att jag ska med Sandra och Emilia till tiveden, ska ju tydligen hända grejer där. Sen vill folk ha med mig till harge båda dagarna. Vet inte vad det blir. Blev ju harge förra året, inte så kul. Vi får helt enkelt se vad det blir i år. Är dock ganska dragen nu.Följde sandra hem innan kl 23, lite roligt eftersom hon har en tendens att bli väldigt full :D

Jaja orkar inte skriva mer just nu, kommer nog mer imorgon efter jobbet. Jobbar med Sandra, Jennie & Pelle (: Börjar kl 16.00-00.00 vi hörs då om det händer grejer, är ledig ända tills på söndag sen (:

Hey hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0