Är trött idag!

Jag är helt slut, kommer knappt upp på morgoen. Sitter i skolan nu och håller på att somnar. Jag sitter och fryser även fast jag är helt varm. Slutar inte förrens 14.45. Längtar tills jag kommer hem, då blir det kanske en film att titta på och somna till en stund. Ska bli skönt. Solen lös imorse när jag gick till bussen. På med shortsen, en tröja och kofta. Det ångrade jag när jag kom till skolan då det började regan :s Jaja jag är iaf ledig på fredag, skönt och då ska jag sova.. + att Sara och Eveline tar studenten då :) Så då blir det att fara iväg till Sara i Zinkgruvan för det är där hon ska firas. På lördagen blir det att fara till Boängen för att fira Eveline för hennes student :D Efter det blir det vidare till Örebro, Klaras med sara. Skojsigt :)

Ge mig sol nu så jag kan njuta. Vill sitta på bussen nu, påväg hem. Om jag gjorde det skulle jag slänga mig i sängen med ett stort, varmt och mysigt täcke och sova. Jag är helt slut i huvudet, känner mig helt yr.

Helgen var ju inte heller så jäkla lyckad måste jag säga, det var kul tills kolockan slog typ halv tolv i fredags kväll.
I lördags kväll kl 23.30 började jag jobba på 7 Eleven, vi skulle inventera så jag var väl hemma vid 5 på morgonen. När jag la mig kunde jag inte somna förrens klockan blev 6 någon gång och vaknade innan kl 12. Typiskt, när man har chansen att sova så kan man inte göra det heller :/ Men nu har jag en dag kvar sen är det sovmorgon och sen vidare till Sara, den här helgen kommer att gå fort, det tror jag allt :)

Nu har jag ingen lust att skriva mer. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0