Ångest!

Fy fan rent ut sagt! Jag har sådan ångest nu.. Alla runt omkring mig tar studenten.. Varför är jag så JÄVLA dum i huvudet?! Tänk om man kunde spola tillbaka tiden, då hade jag gjort det många gånger nu.

Jag blir så jävla trött på mig själv! Varför kan jag inte bara fixa det här nu? Fan!

Nu har jag precis gjort ett prov i Företags Ekonimi, Bokslut och jag hoppas iaf på ett godkänt :)
Har också nyss precis pratat med Mårten, det ser ganska ljust ut. Vi pratar lite om sånt som kommer att hända till hösten när jag äntligen börjar trean!

Jag ska plugga lite nu över sommaren eftersom dom har lagt upp et schema för mig denna termin då jag har haft praktik på måndagar och inte läst alla kurser. Så därför vill jag läsa upp Matte A, Engalska A, Samhällskunskap A & Praktisk Marknadsföring B!

Det här ska nog bli bra, jag hoppas så på det :)

Men ändå sitter ångesten där, för vad jag har gjort mot mig själv! Är iaf glad åt alla andra som ska ta studenten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0