Tisdag idag då..

Har jobbat från 10-18 idag. Försov mig, vaknade 09.18. Sprang upp och fixa lite sen iväg, var framme typ 09.45, inte dåligt gjor för min del med andra ord. Alla klagar på att jag är så seg, jag vet inte. Det kan nog stämma.

Har varit så irriterad på alla snorungar idag. (Har jag varit för övrigt idag ändå, ingen aning om varför) 
Men har ju haft ett helt dagis på jobbet. Fast än man inte jobbar på ett!
Dom har gått in och ut så det har pipit i den där jäkla klockan som sitter precis innanför dörrkarmen bakom mig, har nästan blivit döv. Sen när det inte har varit några kunder så har jag sprungit runt i butiken, lyssnat på musik och slöat. Sandra kom iaf förbi en sväng vid 11 och tog en kopp kaffe och åt lite kakor, som jag nog har 150 st kvar.

 Sen gick hon till sin farmor för att äta, sen gick Emilia & Sandra till Viktor. Tänk att det är ett halvår sen allt detta hände.
Dom var där iaf och lämnade blommor. Sen kom dom förbi en sväng igen. Vi pratade Donken, ehm ja.
Sen gick dom, Emilia skulle hem och äta sen skulle hon iväg till jobbet.

Linnéa & Anders kom in en sväng och hälsade på. Blev så förvånad när jag såg Anders komma in, såg ju inte Linnéa först :)

Tjaa, det var ju ett tag sen nu igen jag skrev lite här. Men det får nog räcka för den här gågnen.

Hey hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0