Tänker & funderar.

Vet inte vad jag ska tycka eller tänka riktigt, men med min tur så var väl det här egentligen väntat. Inget ovanligt när det gäller mig. Vet inte vad jag gör eller om jag gör nått fel. Eller om jag bara är?

Men det är väl så att allt har en mening med nått, vet bara inte vad allt har med meningar att göra.

Nä, jag vet inte alls! Önskar att jag kunde följa med Emilia & Sandra till Gbg och skita i den här jävla böghålan!

Tisdag, sista lediga dagen på länge, jobbar 9 dagar i rad, sen ledig en och sen jobbar jag igen, jävla piss!
Allt är sånt jävla piss, hela tiden! Jag blir så jäkla arg!

Sms hit och sms dit. Vad fan!

Tänker tacka mina girls som finns för mig, ni är bäst, and you konow it!<3
Donken brudarna, ni är så jäkla bra! Älskar er..

Blir bara så... ledsen& besviken :(

Hejdå..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0