Segast!

Det här blir nog ett kort inlägg. Är helt slut om dagarna nu, inte konstigt när man inte sover som man ska och sen jobbar. Imorgon, måndag så är det bara 4 dagar kvar sen har jag en dag ledigt & den ska jag ta väl vara på!

Har ju som sagt klippt mig också, känns som att jag har klippt av mig mer än halva håret. Fast det stämmer väl egentligen inte, klippte nog av en decimeter iaf.

Ikväll har jag & Malin vart hos Sara och ätit tacos, det var faktiskt inte så gott som jag trodde att det skulle bli.
Behöver börja gå ut och gå igen, blir väl här någon dag i veckan.

På torsdag blir det att ha Seinfeld maraton hos Sandra med Malin, vet inte om det är några mer som ska se, men alltså 180 avsnitt & 9 säsonger. Det blir grejer med lite bärs till det, kommer bli den roligaste kvällen på länge tror jag!

Jobbade på McDonalds idag. Det kom fram en liten kille på kanske 3 eller 4 år och röck mig i byxorna och frågade om han kunde få en curry sås, så jäkla söt. Blond & jätte blå ögon hade han (:

Imorgon blir det Seven, suck. Ser verkligen fram emot fredag, sen jobbar jag lördag på McDonalds, ledig söndag. Måndag igen då jag jobbar på seven sen är jag lång ledig i 9 dagar, att det ska bli skönt!

Nu ska jag gå och lägga mig, blev inte mycket sova inatt pga att en person låg och snarkade hela natten. Trodde jag skulle bli tokig!

Godnatt!

Hey hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0