Oja!

Nu är klockan 03.19 på natta. Har inte lust att skriva mycket idag, det har hänt crazy stuff tonihgt! Har haft så skoj (:

Nu har jag 2 dagar kvar att jobba, sen har jag en dag ledigt! Yeah! Att jag ska sova den dagen då :D Imorgon blir det att köpa bärs eller liknande inför  torsdag kväll då jag, Sandra & Malin ska ha Sienfeldt maraton att det ska bli  jävligt kul! Vi 3 som älskar det, vi kommer ju att skratta ihjäl oss på 187 avsnitt!

Jag jobbar som sagt på donken på onsdag, torsdag blir det seven, ledig fredag. Jobbar lördag & söndag på donken, sen jobbar jag måndag på seven, sen är jag ledig i ÅTTA! dagar :D Så jävla gött, så det finns inte!

Nu är klockan 03.25 så godnatt på er! (;

Hey hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0