Musik!

Vad vore jag utan musik?

Musiken är den som beskriver mig bäst, enligt mig själv. Jag älskar rock! Det måste vara det bästa som finns, det bästa som dykt upp ..   .. bara sådär!

Musiken hjälper mig genom allt, tiden går så fort när man lyssnar på den. Om man ska gå någonstans, om man ska åka någonstans, om man jobbar, precis vad som helst. Allt går så fort pga musiken.

Hmm, undra varför jag valde musik som ämne idag? Kanske för att det får mig att må så bra, om så bara för stunden. Att bara få tänka på musiken under spelets gång. Så fort den slutar börjar jag tänka, tänker så jäkla mycket. Jag vill inte göra det, men det går inte att sluta bara sådär. Allt dyker upp i huvudet, och då menar jag precis ALLT!

Pappa var hos doktorn idag, att det aldrig kan få vara bra. Han kommer hem med ena saken efter den andra & aldrig finns det något bra i det, aldrig! Jag blir så förbannad. Det är jobbigt. Man vet aldrig vad som händer, vad som kommer nästa gång han kommer hem. Men det värsta av allt är att han håller det mesta för sig själv, man får aldrig veta just allt. Utan det jobbigaste håller han för sig själv för han tycker att han lastar på oss för mycket saker. Men han tänker aldrig på att han själv bär på för mycket last.

Han får inte ens gå ut själv, gör han det ändå? Självklart, för han är så envis. Försöker hjälpa han på alla sätt, men ibland blir det bara för jobbigt. Att ens försöka, att ens göra det. För man mår så dåligt när man ser att han mår skit.

Jag ställer alltid upp på pappa, för han är verkligen världens bästa. Han har alltid varit min förebild + att vi älskar att göra samma saker. Jag skulle gå genom eld för han.

För presonligt? Ja, det börjar bli det. Speciellt för dom som inte känner mig väl.

Men jag är så glad att jag har mina tjejer här i Askersund, dom bästa absolut!

Hey hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0