Känsla

Det här är en sån dag då jag känner att jag inte vet vad jag känner, alls. Nu har jag jobbat 9 dagar i sträck och är ledig imorgon. Sen jobbar jag 3 dagar och har semester i 8 dagar efter det. Det enda stället jag har åkt "bort" till i sommar är Tiveden. Nä, jag känner inte för något nu. Vill bara gå under en stund, vara mig själv, för mig själv. Ingenting i omvärldenskulle existera. Bara jag just för en stund, kanske bara en dag eller två. Jag känner mig helt matt. Vill inte göra någonting nu. Bara vara för mig själv, tänk att bara få skrika ut allt man känner. Men vem fan skulle göra det? Skulle det vara skönt ens? Jag älskar att jag har mina Askersunds tjejer omkring mig närsom! Ni är bäst! Känner nog inte för att skriva mer nu. Vill bara vara för mig själv och isolera mig från omvärlden!

Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0