Ja, denna helg!

Tyckte att allt började ganska bra, men bara började bra. Inte fan slutade den bra för det.
Hade kalaskul i Östansjö i torsdags då vi var donken där! Riktigt party, skit kul verkligen. Allt kändes super duper!

Vid 12 tiden på kvällen skulle vi åka hem, var hemma typ halv 1 på natta. släppte av Sandra hos henne. Sen åkte vi vidare till Ica Jouren, hos Steffo. Malin & Stoffe var där med. Så jag och Emilia traskade upp. När vi vart där ett tag fick jag mig ett litet lustigt samtal där någon sa att jag skulle hålla mig borta från Stoffe för att han sett hur Stoffe kollar på mig, ehm ja. Det tål ju att diskuteras nämligen!

Hade verkligen jätte trevligt under den stunden. Sen går jag iväg till Matte, han ville att jag skulle ta med mig Malin till Johan. Hon följde inte med så jag gick dit själv, efter ett tag ringer Malin och säger att hon kommer upp iaf, det gjorde hon. Blev bra full den kvällen iaf. Det var lite folk där, vi satt och pratade. Sen deckade jag tydligen, minns inte riktigt. Men säg när man gör det. Låg iaf i sängen hela dagen, vaknade vid halv 6 på kvällen, reste mig inte ur sängen en enda gång förutom när jag skulle hem vid halv 2 på natten tror jag att det var. Lite skumt måste jag säga, inte trodde jag att det var sista gången vi sågs. Men skenet bedrar verkligen ganska bra!!

Höreds lite på lördagen, ganska kort tror jag nog att jag måste säga. Träffade lite folk, sen följde jag Sandra hem. Vi satt och pratade ett bra tag, sen fick jag en bamsekram utav henne & gick hem. Pratade med henne dagen efter, då hade hon mött en karl med nån tjej. Han hade bara blängt på henne och sen pekat finger. Inge bättre den karl alltså med andra ord.

Jag är så jäkla arg faktiskt, känner mig så jäkla lurad! Hur fan kunde jag låta mig själv att bli så jävla lurad?!
Läste det där smset om att någon haft med sig någon tjej hem. Eller ja, läste det ikväll.

Så du ska veta att du är fan inte bättre än någon annan!

Skylla på fyllan, ja. Det ska ju tydligen funka har jag hört, eller inte? Visst att man inte kommer ihåg så mycket, men en vän kommer man ihåg & man borde minnas om man tatt med sig nån hem under kvällen!

Sen igår, måndag. Fick jag lustiga sms. Inte fan är det svårt att lyfta på luren för att säga som det är?
Men sms, det ska ju tydligen vara lättare! Efter i lördags får jag sms på måndag, det är ju jävligt dålig stil!

"Det är inte likt mig" hur fan ska jag veta det eller inte?!

Känner mig så ledsen, lurad & sårad.

Hur svårt ska det vara att bara säga något från början? Det räcker med att röra på läpparna och säga hur fan man vill ha det & vill man inte ha något så säg det för fan!

Inte ett bra tag senare. Ett förlåt på sms, fy fan!

Karljävlar & pissbögar är väl vad denna jävla stad består av?!

Känns som att allt faller samman..

Det enda bra i denna stad är Emilia, Sandra, Malin & Sara! det är mina GIRLS!

Jag orkar faktiskt inte lägga ner mer energi på att blogga mer när klockan snart är halv 4 på natten!
Men på fredag då blir det party med Sara och jävlar vad kalas det ska bli!

Men just nu känner jag inte för nått, eller kanske borsta tänderna och lägga sig.

Klippte iaf av mig en bit av håret, kände för en förändring av mig & det blev det. Varför vara samma "gamla vanliga"?

Nu jäklar blir det sängen för min del!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0