Helgen!

Tänka sig att jag har haft en helt nykter helg nu! (;

I fredags var jag nere på stan med Emilia, Sandra, Andreas & Matte. Satt på Lilla Caféet och drack kaffe och sånt. Sen vidare till Nordiska där det regnade inne :) Jag och Emilia skulle gå hem då det började regna som fan! Såg utsom två blöta katter när vi kom hem och jag var helt svart under ögonen utav all mascara :P
Var på bio med Sandra, Andreas, Matte & Börje. Vi kollade på Transformers 2, synd att jag inte har sett ettan bara (; Det var trevligt, filmen hade sina roliga stunder med. Brukar inte tycka om såna filmer, men den här var ju kanon (:
Sen blev det vidare till Malin en sväng, hon och några satt där uppe och drack. Sandra och Frida kom upp sen också (:
Efter det gick jag vidare till Matte, vi kollade på Good Luck Chuck och den är ju riktigt rolig faktiskt.

I Lördags var jag hos Terese en sväng och hälsade på en sväng, drack kaffe. Sen hem för att byta om, skulle ju iväg och jobba. Det var ganska skönt att jobba faktiskt. Började 16.00 och skulle sluta 20.00. Men jag fick jobba över i 1h & 40 min (: Guld! Eftersom jag skulle sitta kvar där och vänta tills kl blev 01.00 (:
Jag fick lära mig lite kök och jävlar vad kul det var :D Gjorde massa cheese & hb.
Hoppas att jag får den där köksutbildningen nu när Jennie säger att jag ska ha det (:
Sandra ringde också ett par gånger till restaurangen och hon var lite dragen hon (:
Så jag, Emilia & pappa åkte till örebro och plockade upp henne. Var hemma vid hal tre ungefär, kollade lite på nån film som gick på tv. Sen gick jag och la mig, var så fruktansvärt trött. Imorse kom Emilia straxt efter 12 och väckte på mig, suck. Men det var väl lika bra att gå upp då, förstod ingenting av vad hon sa först :s
Efter ett tag så gick vi till Sandra, David var där och dom kollade på Sällskapsresan. Dom filmerna är ju ganska roliga hehe (:
Snart blir det att diska också..

Oj nej nu orkar jag nog inte blogga så mycket mer. Men det kommer väl mer här så snart jag orkar skriva mer (:

Hey hej!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken fin bild på oss:) hihi //Sara

2009-07-19 @ 23:01:32
Postat av: Ida

Japp, det tycker jag allt :)

2009-07-20 @ 18:45:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0