Ensamhet.

Nu sitter jag på jobbet, helt ensam. Öppnade för en halvtimme sen. Endast Röda Korset som har vart här och hämtat nycklar. Vilken tur att jag lånade med mig datan till jobbet, annars hade det känts som om jag redan suttit här i 8 timmar fast det egentligen bara gått en halvtimme.

Vill ringa och väcka alla jag känner för att det känns så ensamt att sitta här själv.
Känslan av att känna att man inte orkar med nått, speciellt inte att sitta här och ruttna!

Den enda musiken man hör är lugna låtar & jag blir helt tokig när jag hör dom. Jag vill ha ROCK!
Typ; Aim for the sunrise, System of a down, Dead by april, Mustasch, AC/DC, In flames, The killers, Rise against, Him, Hinder, Nickleback, Sunrise avenue, The offsprings, The poodles, The rasmus,Green day, Hammerfall, Union square, Volbeat, Takida & massa sånt. Inte Tomas Ledin & sånna schlagerlåtar..

Nu kom grannen in med en kakburk, risifrutti & nån yoghurt. Nån som tycker att man ska äta eller?
Usch nej! Nu är klockan 10.43 och inte en enda kund har varit inne, jag blir galen!

Imorgon ska jag iaf hämta mina byxor jag beställt, hoppas det blir bra, hatar att beställa byxor över nätet. Men i Askersund hittar man väl knappast några. Man har inte tid att åka till Örebro direkt, ingen lust heller för den delen.

Vad jobbigt det är att man hela tiden kommer på nytt att skriva om, kan aldrig hålla sig till "ämnet"!

Äntligen ringde Ullis till mig, skönt att nån mer än jag är vaken. Fast jag skulle kunna göra mycket för att bara få gå hem och sova resten utav dagen!

Det är så lustigt att man inte orkar med nått, jobbigt är det också. Ska vila ut mig tills imorgon då det blir party i Askerstad!

Den 5/8 mellan 11-13 får ni komma och kika på torget (; Det blir nog grejer ska ni se!

Kommer sakna min Sandra raring i helgen! Nästa helg åker Sandra, Andreas & Emilia till Göteborg.

Nu var det 2 kunder här inne, dom köpte en veke till en oljelampa (: Det ska ju alltid vara nått & bra service hade jag tydligen med, det låter ju kanon, kan det bli bättre? Ja det kan det! Det kan ju bli fullt med folk här inne som köper upp hela butiken så kan jag gå hem och sova sen, det hade vart det bästa!

Nu har jag jobbat på designrummet i 2 dagar, imorgon blir det 7 Eleven 14-19, Lördag & söndag blir det donken, på måndag & tisdag 7 Eleven 14-19, onsdag donken & torsdag 7 Eleven. Ledig fredag, dubbelbokad på lördag 7 Eleven 11-19, donken 12-16 fy ja.. Ledig söndag. Måndag 7 Eleven 14-19 sen är det 9 dagars ledigt och bröllop! Får väl se hur det går med själva tärnegrejen, ska hålla tal och hela den skiten, vet inte alls vad man ska säga men det får väl ta och lösa sig tycker jag (;

 Torsdag donken, ledig fredag, donken på lördag sen är jag ledig ett tag!

Har varit väldigt dålig med att blogga pga visa saker, har helt enkelt inte haft tid. Men det kommer väl i perioder det med (:

Nu är klockan 11.15 jag har alltså suttit och bloggat i 45 minuter nu helt sjukt (: Under en tiden har det varit 5 personer här inne, grannen, en schenker snubbe, en annan gubbe & ett par som köpte en veke (:

Vad hade jag gjort under den här tiden om jag inte haft med mig datan?

Igår var jag Malin, Emilia, Sara & Lillan på En trappa upp och sjöng Sing Star, det var skit skoj faktiskt även fast Malin vann flest gånger men några gånger vann jag över henne (:

Nu har jag suttit och bloggat i över en timme, vet inte riktigt om jag orkar mer. Kan ju annars sitta och blogg 6 timmar till så går ju tiden fortare. Men det blir jobbigt, vet inte vad jag ska skriva om då. Kan ju finnas risk för att det blir enformigt..

Jag vill köpa massa Gerbera keramik! Det är så himla fint! jag älskar det! Med hallon färg, det måste vara det finaste som finns :D

Efter skolan blir det iaf att läsa till inrednings arkitekt, bland de bästa valen jag någonsin kommer göra tror ja!

Klockan är 12.30! Jag har bloggat i 2 timmar nu! Grattis till er som orkat läsa er genom detta!

Bloggar kanske senare ikväll eller imorgon på morgonen innan jag far till jobbet (:

Hey hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0