Party

Visst serru. Igår blev det att jobba sen hem och fixa lite, sen dra till Sara och göra sig iordning lite, dricka vin och lite öl och sen dra in till Örebro. Det blev ju självklart Klaras och jävlar vad kul det var :D Lite drinkar, cider och öl. Träffade också massa gamla klasskamrater, skit kul var det haha :P Som sagt, det var väldigt kul :) Hoppas att det blir snart igen, vore inga fel det. Det tråkigaste var ju att jag tappade min telefon i golvet så den stängdes av och så råkade jag slå fel pin tre ggr så jag låste den, har haft fullt upp idag med att hitta min puk-kod. Hittade den nyss så nu är min telefon fungerande igen och jag är hel! Så nu sitter jag och messar för glatta livet :P Snart blir det att hämta Emilia på donken och dra en kaffe sen vidare till Örebro igen och fira pappas moster som fyller 80 imorgon :) Näe, nu orkar jag inte med så mycket mer här, så hejdå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0