Onsdag

Jaha, då var det onsdag igen.... Fick skjuta upp en lektion idag så jag slutar tidigare och kan jobba lite längre + att jag ska till praktikplatsen och prata lite om tider och kläder :) Känns som att det kommer bli kanon bra. Ringde till Ica Torghallen först men det var upptaget, ringde till Coop också men det var upptaget där med, sen ringde jag till 7 eleven och dom tog gärna emot mig, så det ska bli kul tycker jag! Man vet ju aldrig om man får extra jobb eller sommarjobb :) Får helt enkelt hoppas på att dom tycker jag sköter mig osv.

Inatt var det mysigt tycker jag, det var  längesen man mös så :)

Jaja, vi får se vad som händer. Kanske var bra att vara ifrån varandra dom där veckorna tillslut, för nu känns det jätte bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0