Vet inte...

Jaha, då har jag hamnat här igen, vill skriva massor, men vet inte vad jag ska skriva faktiskt. Har kollat på 3 avsnitt Svensson Svensson. (Ovanligt gjort av mig, eller inte). Det säger väl ganska så mycket om mig, vilken slags människa jag är. Ganska taskig och torr humor enligt de flesta men ändå väldigt lättroad. Gustav och Max är så roliga, det är j Lina, Lena och Sara med men ingen slår Gustav och Max. Klockan slog just om till 11.53, det betyder att mamma är hemma om minst en kvart och ska kolla sin sjukt dåliga serie på trean, "Våra bästa år" som börjar 12.50 och slutar 13.40. Man får väl tacka gudarna när det är slut sen. Blä, värsta serien som finns. Tacka vet jag "Våra värsta år" det har iaf humor, hehe. Tänkte att jag skulle gå och hämta posten, det blev väldig jobbigt för då måste jag flytta på datorn, ta av mig täcket, klä på mig lite mer kläder. Tror dock inte grannarna skulle uppskatta att jag går ut i bara t-shirt och trosor. Skulleju själv bli väldigt chockad/förvånad om nån av mina grannar kom ut i t-shirt och trosor för att hämta sin post. Ligger just nu och funderar, när jag får min lön ska jag nog göra en tatuering, på vänstra skuldran. Det ska stå: Live for today, med en fin skrivstil. Det betyder mycket för mig, att man aldrig ska ångra något, vad som än händer finns man alltid tillhands och andra finns tillhands. Lev för idag, kommer alltid att stå för dom jag älskar. Kanske lite konstigt uttryck, men så betyder det för mig iaf. Ta hand om alla nära och kära, visa att man är där för man vet aldrig när det händer något!

Viktor, din pappa ringde hem till oss vid kvart över nio. Jag blev så förvånad. Svarade och då var det en röst som lät bekant, den sa: Hej Ida, det är Göran Arnersten, Viktors pappa, har du Emilia där? Ja, vänta lite sa jag, Emilia hade konstigt nog känt på sig att han skulle ringa. När dom lagt på så sa Emilia att hans familj också ville ha en så fin minnesbok utav dig! Emilia hade med sig den till dina föräldrar i söndags och visade vad hon hade fått. Hon kollar i den dagligen, så det måste nog hjälpa henne väldigt mycket, även fast det är så svårt.

Jag älskar alla mina nära & kära, även fast vi inte tycker lika oftast och kan bli väldigt arga på varandra. Ni finns alltid för mig och jag vill inte vara en sämre människa, jag finns alltid till hands, för er!
<3

Kommentarer
Postat av: Amanda Gustafsson

Haha när jag bodde i Röfors så gick jag alltid ut i t-shirt och trosor för att hämta posten ;P

2009-03-05 @ 23:13:54
URL: http://amaandaaaaaa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0