Upp och ner.....

Allt är upp och ner, jämt. Varför? Jag drömmer ibland, ibland kommer jag inte ihåg vad jag har drömt om, sjukt :s Ibland drömmer jag om dig Viktor, vet inte varför, man kan liksom inte välja vad man ska drömma om. Jag drömde senast om dig för några dar sen, du stod och höll på med något, kommer inte riktigt ihåg vad du gjorde, men jag vet att jag såg dig. Jag såg hela långa du :) jag såg ditt fina hår, men jag såg inte ditt fina leende. Du stod med ryggen emot mig. Men det räcker för att man ska veta att du faktiskt lever kvar i allt! Puh, jag satt igår och läste alla gästboks inlägg på din Minnes sida. Tårarna började bara rulla ner för kinden, kan inte hjälpa det. Det bara blir så, jag vet hur mycket du betydde för Emilia! Har du sett hennes fina bok? Ulrika, våran storasyster har skickat in bilder på dig till nån sida där man kan göra minnesböcker. Den blev jätte fin, låtar i den också, bed of roses och två till, kommer inte ihåg vilka det var, men dom är fina :) massa fina bilder på dig och jag tror att det hjälper henne väldigt mycket. Du är så saknad Viktor och kommer alltid att vara det! Sitter just nu och lyssnar på Imagine av John Lennon,  den är så fin. Vet inte mer vad jag ska skriva, jag ska gå och göra min citronfromage nu så det är gjort, sen ska jag kolla på lite Svensson Svensson. Du fattas oss alla...:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0