Sjukling dag idag :(

Mja, vaknade idag av att jag försovit mig + att jag var sjuk. Känner mig febrig och hostar, typiskt när skolan börjar igen :s jaja jag vaknade vid 10 gick upp och kollade om Linnéa åkt till skolan och det hade hon, trodde jag..... När jag kom til vardagsrummet, vem tror ni jag hittade där i soffan om inte Linnéa under ett täcke :) Då gick jag och hämtade mitt täcke och la mig i andra soffan så kollade vi på tv, pappa och Arvid kom upp och Arvid la sig brevid Linnéa och sen la han sig hos mig :) så somnade vi vaknade vid 2, då satt Linnéa och Jessica i köket och pratade. Då passade jag på att gå upp och prata med dom, tog lite yoghurt och ett knäckebröd. Gick tillbaka till tvn, kollade på Svensson Svensson. duschade och kollar nu på Svensson Svensson.

Vill följa med till donken sen och köpa en kaffe när vi ändå hämtar Emilia, om jag inte är upptagen med nått :)
Får se om det blir skolan imorgon, men det blir det nog inte. Känner mig inte så pigg :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0