Praktiken

Jaha, nu har jag inte bloggat sen i lördags. Har precis kommit hem ifrån praktiken, idag var det mycket roligare :) Men det är så slitsamt. Har burit på en massa drickor, stått i kassan, gjort mat, fixat och donat. Fick just reda på att mamma skaffat sig facebook hahaha. Näe, jag vet inte vad jag ska dkriva rikigt. Sov hos Tomas inatt, nära och bra till praktiken, närmre till Sara också :D Nu är ju Daniel ledig en hel vecka också, han är ju ledig när jag har mitt sportlov med :) Det skulle vara så kul att hjälpa han inreda hans hus. Men men som sagt har jag inte mycket att skriva.

Gud vet inte vad jag ska göra, jag ryser bara jag tänker på det. MardrömMardrömMardröm, FÖRSVINN!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja,men inte kommer du och hälsar på mig fast du har så nära:P /S

2009-02-04 @ 16:18:45
URL: http://idazetterstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hehe nä, det får ta och bli snart :)

2009-02-04 @ 21:15:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0