Fredag kväll

Sitter just nu hos bror med Linnéa brevid mig, hon vräker i sig sallad :) Kan hon behöva. Jag, Linnéa, Klas, Daniel och Tomas sitter och väntar på Issa och Alex, dom borde komma snart. Vi groggar och ölar lite, får hoppas på att kvällen kan bli bra iaf. Blir att sova över här tills imorgon :) Sen blir det hemfärd och efter det lugnt :) Är helt slut efter den här veckan, jag försöv mig till praktiken, vilken panik jag fick när jag vaknade 10.33. Jag skulle ringa men hittade inte numret eller ja, tillslut gjorde jag det, sa att jag hade försovit mig, pappa körde ner mig, var framme 10.56. Brände mig på brödgrillen också, det bara sa tsst, fan vad ont det gjorde, så nu har jag tre röda raka streck på armen, hur snyggt är det då :s Äh, jag gjorde en frensh hotdog till Terese, jag kan ju bränna mig för hennes skull hehe :) Fick sköta det mesta på praktiken idag, Chatarina pratade i telefonen hela förmiddagen och eftermiddagen. Det gick väldigt bra faktiskt, stod och drack massa latte, stekte korv, tog hand om kunder, skötte kassan, fixade korv åt kunderna osv :)

Men som sagt, jag tror verkligen att jag drömmer, kan fortfarande inte vara sant. Det är så overkligt, Men Din syster Ulrika och Din bror Henrik skriver så himla fint om Dig. Det känns så bra att läsa allt dom skriver. Emilia berättade också hur fint det var på din begravning. Jag började gråta, kan bara inte hålla det inne.

Nu kom Issa och Alex, ska vara social mot alla nu. Ha det bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0