Fin familj.

Ikväll följde jag med Emilia till Isabel för att limma Viktors elefant. Efter det så följde jag med Emilia till Viktors underbara familj. Dom visade mig hans fina lilla studio, det var mycket elektroniska saker som man inte förstod så mycket av, men det är bra att musiker förstår vad man ska göra med det. Lilla Elton är ju helt underbar också, så mycket energi, och glad var han. Vi pratade om minnen och hur fin Du var. En verkligen fin människa, speciell, snäll och musikalisk. Vi pratade också om när vi var ute på Olearys, hur Du och Emilia stod och kramade om varandra efter att jag hade beställt öl åt henne. Hittade henne inte först, men sen såg jag att ni stod mitt i allt och kramade om varandra. Ni var speciella och fina ihop. När vi var ute och grillade, kollade på film hos Isabel och Alexander. Mycket mer därtill. Jag är iaf glad att Emilia träffade Dig och att jag fick träffa Dig genom Emilia.

Nu när jag och Emilia kom hem så tycker väl Arvid att jag luktar väldigt mycket Elton, han låter mig inte vara. Han bara springer efter mig och nosar på mina ben, jag kan inte ens sitta själv i soffan utan att han ska lukta och gnälla på mig. Men han får göra det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0