Beyonce och skolan.

Beyonce räddar min dag i skolan med liten RADIO :) Ska snart börja med Information & Layout B. Inte mycket kvar med det nu, känner mig nästan lite stolt. Fast jag borde ha gjort det för länge sen. Men är på bra gång nu, äntligen :) Har några sidor och 2 prov kvar sen är jag klar med kursen :) Jag ska göra lite uppgifter hemma sen med Företagsekonomi A om jag orkar efter jobbet. Där har jag ett prov kvar. Börjar faktiskt känna mig väldigt duktig i skolan nu, det känns kanon. Bara jag kommer hit är det inga problem med att komma igång, gjorde nog 6 st uppgifter i företagsekonomi på bara en halvtimme med Nashmil. Ni är så bra känner jag. Ni är dom jag "hänger" med i skolan, eller vad man ska säga :P Alla våra fotodagar är så skoj :) Kommer ni ihåg när jag precis hade börjat i klassen, då började vi redan med det där fotandet, hehe :) Nu känner jag mig väldigt taggad till att plugga och poppa BEYONCE - RADIO :)

Kanske hörs senare, kramkram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0