Värdelöst!

Det här är helt odugligt. Det är skit här & skit där!

Malin flyttar, skolan börjar. Var det såhär sommaren 2009 skulle sluta?
Orkar inte med nånting nu. allt känns bara så... blä! Vet inte riktgit vad.
Men jag har mina superbra vänner och det älskar jag!

Det mesta blir bara skit, vad man än gör eller säger. Bäst att bara hålla käft helt enkelt.

Sitter med en kopp te nu och funderar. Vart tar jag vägen när jag slutat skolan? Utomlands, bara vara kvar här? Flytta till en anna del av Svergie? Vilket håll springer mitt liv åt? Höger, vänster, upp, ner eller nått hörn? Inte vet jag.
Fast, jag skulle sakna Arvid så mycket så jag vill inte lämna han! Han är faktiskt mitt allt!
Många säger att det bara är en hund. Bara en hund?! Är ni dumma i huvudet? Han är som ett barn, en förälder lämnar väl inte sitt barn? Det är nog inte många som förstår hur jag menar, så skit samma.

Vem vet, kanske flyttar till Skåne, Kalmar eller  nått. Inget Örebro för mig iaf..

Tycker inte om när jag har kommit till det stadiet att jag börjar fundera så mycket.
Det är snart vinter! Fy fan! Jag vet nte vad jag vill, för 5 öre. Det här är helt sjukt. Det är skönt att jag börjar skolan igen. Men alla har tagit studenten och börjar det "vuxna" livet. Medans jag känner paniken stiger högre och högre. Nästan ångest för att jag gjort som jag gjort!

Känner också att jag borde börja dricka lite mindre. Tänkte säga att jag inte drack i helgen, det var ju helt fel. För det gjorde jag. Jag och Malin drog till Örebro i fredags. Vidare till Brickebacken. Som vi senare gick från, vi skulle åka med en buss. Vi hittade inte busshållsplatsen. Vi gick därifrån in till stan, in på Frimis & vi hade skit kul! Var hemma runt 3 på natten, skulle upp kl 8 för att åka till donken.

Var hos Sandra och Andreas igår med Malin. Det var lite folk där, Snadra jobbade dock.
Gick hem, tog mig ett varmt bad. Gick upp till tvn då brorsan ringde, trodde jag. Det var en helt annan filur som ringde från hans telefon och ville att jag skulle komma till hammar. Hade ingen skjuts dit eller hem men det skulle han ordna sa han haha. Slutade iaf med att jag var hemma, gick och la mig istället (: Det får bli en annan gång.

Jag dessutom hatar min telefon, får ha den en bit ifrån mig så jag inte når den att kasta någonstans!

K850i, jävla skit telefon!

När jag slutar skolan blir det att verkligen ta tag i livet! Först ska jag ta körkort, sen blir det en till tatuering. Ska ha en Koifisk på högra sidan, den ska gå från hötfbenet upp nästan mot ryggen till revbenen. Det gör nog väldigt ont, men det skiter jag i!

Kom just att tänka på William. Jag hoppas du får det bra och jag önskar dig allt det bästa i världen!

Nu ska jag kolla på film!

Vill bara säga att jag kommer sakna Malin grymt mycket! ):

Kommentarer
Postat av: Anonym

så lillen ska flytta hem till pappa nu? :) //S

2009-08-17 @ 00:03:59
Postat av: Ida

Ja, det ska han. Det blir nog väldigt bra för honom, hoppas jag (:

2009-08-17 @ 17:23:48
Postat av: Emelie

du låter deppig ida :(<3

2009-08-17 @ 22:09:27
URL: http://emelieastemoo.blogg.se/
Postat av: Anonym

det känns lite tungt nu bara, men det ska nog gå över nån gång (:

2009-08-17 @ 22:52:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0