Vardag!

Idag gick jag upp, satte mig vid datorn. Pappa fixade käk, sen for det iväg till jobbet..
Väl framme fick jag reda på att jag skulle stå i DT ettan. Gudars vad nervös jag blev! Fick en liten snabb utbildning utav Jennie. Det gick ju bra. Det gick suveränt i Dtn! Förutom att mitt headset var glappt så alla blev sura på mig när jag frågade vad dom sa efter tredje gången :P

Men jag hade verkligen skit kul där och tiden bara gled förbi, helt plötsligt skulle jag sluta jobba o:
Det blev då att ta en McFeast & en fanta, sen kom Jennie och satte sig vid mig, pappa & Robban och åt lite (:

Sofia och Jennie tyckte att jag var den bästa nybörjaren i DTn dom haft, oja! Det kändes helt rätt där iaf (:

Nu har jag kommit hem från en trappa upp, där jag, Malin & EMilia har s jungt Sing Star (; Ja jag är ju inte bäst hehe men kul hade vi!

Kommer sakna Malin så mycket när hon flyttar ); Fy vad jobbigt...

Imorgon blir det att gå till Malin en sväng, sen blir det jobba och sen blir det förmodligen lite Husets Vin (:

Nu ska jag nog kolla på film med en kopp te (:

Hey hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0