Skolan..

Idag var det en heldag i skolan igen. Skönt det, fast jag gjorde inte så mycket eftersom vi inte har så mycket att göra.
Har börjat skriva lite om mitt projektarbete, så det känns skönt (:

Har varit med Sara en sväng idag, hon fyller ju trots allt 19 idag (: Vi gick in på Ica för att handla lite fika som vi skulle ta med hem till henne. När vi kom in på Ica så var vi inte sugna på nått, alls. Så det blev att köpa ramlösa mango, den är ju så jäkla god (:

Träffade Sandra en sväng, planareade lite för i helgen.

Det värsta utav allt är att min telefon inte fungerar längre ): Det är sjukt jobbigt, jag har med mig min lur överallt, jämt.
Men ja, självklart ska den lägga av nu.. Jag behöver den!

Imorgon blir det bio i skolan kl 08.30. Ska sen En sommar med Göran, ska bli så kul.. Sen ska det vara en massa lekar, känner att jag inte behöver eller orkar vara med på lekar. så jag drar hem efter filmen är slut.

Sen blir det hem iaf, efter det blir det väl Sandra (: Ska gå förbi Designrummet och skriva på mitt anställningsbevis, efter sisådär nästan 2 år (;

Jag behöver min telefon! Jag har allt där, verkligen.. Jaa, det finns inte så mycket mer att säga. Får väl köpa mig en ny telefon, det var ju inte planerat eftersom jag sparar till körkortet nu.. Fuck!

Jaja, pappa bjöd mig på en halv öl. Det smakar ganska bra.

Ska lägga mig nu iaf. Sen på måndag blir det att kika på en telefon!

Hey hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0