Plugga vidare?

Jo jag är väldigt sugen på det som sagt. Har hittat två program som jag skulle kunna tänka mig.

Det första heter Designprogrammet. När man har gått den förväntas man ha kunskaper och färdigheter för uppdrag på assistentnivå inom olika industridesignområden, både vad gäller helhetssyn och detaljnivå. Man får också insikter i och förståelse för sammanhang mellan artefakt (föremål tillverkade av människan), brukare, designer och industri. Utbildningen leder alltså till en konstnärlig kandidatexamen i design.

Den andra utbildningen heter Journalistik och medieproduktion. När man har gått den har man chans till att jobba på radio och tv-stationer, videoproduktionsbolag, tidningar, webbredaktioner samt informationsavdelningar inom olika områden. Dom vanligaste befattningarna är journalist inom radio, tv press eller webb, bildproducent, videoreporter, webbredaktör eller informatör.

Måste bara bestämma mig för snart vad jag vill läsa utav dom två nu. Annars kan det bli problematiskt..

Nu blir det att plugga, så dom tror på mig iaf. Har fått värsta pluggsuget här! (: Vet inte vad som tagit åt mig??!

Hey hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0