Onsdag!

Heldag i skolan idag, gud så skönt det känns. Projktarbetet har hoppat igång, det kommer gå super! Ska vara klar v. 52.
Varit i kvarntorp och kollat på fordonsprogrammet & byggprogrammet, det var så jäkla varmt så jag höll på att somna..

Ikväll blir det ganska tidigt iaf.. Har just lagat mat till mig & Linnéa. Hehe det blev hemlagade köttbullar och makaroner (: Men man får ta det som finns hemma just nu (:

Nu vill jag börja skolan på riktigt, börja plugga & bara sköta mig..

I helgen skulle det ju bli nått uppstyrt med Sandra, det ska bli super kul tycker jag. Längesen man umgicks med henne (:

Att ens humör & känslor ändras dag för dag.. Lustigt det där.

Snart är det 3 löningar på G och då ska jag shoppa kläder, skor och ja, lite av varje (:

Nu blir det nog att slöa framför tvn tills man ska lägga sig. Eller nej, ska skriva lite på mitt projektarbete först innan jag lägger mig (:

Hey hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0