Nu vet man bättre!

Det här var ju åt helvete! Ett bröllop åt helvete bara för att han inte kan styra och ställa som han vill, bete sig som han vill! Jag förstår inte Ullis, faktiskt att du kan tillåta din karl att kalla dina systrar både för det ena och det andra. Där går väl för fan gränsen, eller? Jag förstår inte att fu åkte tillbaka, han har dig lindad runt sitt finger. Du har faktiskt en familj att ta hand om, dina barn för fan. Om du skiter i dig själv så tänk på dom iaf! Vi har varit mer pappa åt dom än han någonsin kommer att bli & jag hoppas verkligen att ni annullerar äktenskapet! Det ska du få höra när du kommer och hämtar dina barn. Du får välja mellan dina syskon & han. Vem eller vilka är värd eller värda att mista? Tänk klokt, väljer du honom kan du glömma barnvakt och liknande. Det är ett ultimatum jag kommer att ställa på dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0