Mitt liv passerar (:



Eveline, Emila, Sara & jag (:



Sara & jag innan Harge en sväng (:



Här var jag.



Sara & jag, en tur i bussen (:



Malin & lille Sture!



Nyklippt faktiskt (:



Arvid, min älskade stjärna!





Nygjord för min älskade farmor!



Lite vin i strandparken kanske (;



& kort (:



En midsommar 09



Fortfarande en midsommar 09 (:



Midsommar 09



Premiärdopp, midsommar 09 (:



Älskade rara storasyster<3



Sandra & Petra! (:



Jennie, raring! (:



Tjaa, en kväll tydligen.



Agnes, min underbaring!<3



Tindra, min underbaring!<3



Jag & Linnéa, snart i (:



Emilia, i sin rosa bikini (:



Pappa, mamma & min käraste Arvid!



Bakis ut på sjöss, inte så populärt!



Min käre bror (:



Öl? ja, ibland (:



Innan en rolig nusstur (:



Jag & Agnes busar lite (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0