Kräftskiva

Yes, igår var vi på kräftskiva hos Nille, det var trevligt. Fast vi stannade inte så länge. Drog in till stan, till en trappa upp. Matte körde oss, snällt. Ehm, ja hade kul på en trappa upp (: Sprang runt me Nettan hela kvällen.. Alla drog till puben, så jag satt kvar och drack upp min öl. Efter det tänkte jag gå hem, men då kom det fram nån blond kille och satte sig vid samma bord, tyckte att jag skulle med till puben. Det tyckte inte jag och han kunde inte riktigt förstå varför. Men jag följde med dom ner och han fick den tokiga idén om att vi skulle vara nygifta, haha nä tack, Men han lyfte upp mig endå och skulle bära in mig. Ja herregud, vi åkte en stor gul buss ut till Lennart på efterfest och en taxibuss hem. Har ingen aning om när vi var hemma. Sov, gick upp, drog till brorsan. Hjälpte han att damsuga eftersom hans farmor och farfar skulle komma. Vi grillade och hade kul. Men jag var så himla seg.

Jag och pappa har varit på bio ikväll, Sommaren med Göran. Den är så rolig! Haha!

Onsdag ser jag fram emot, då vi ska ha Twilight kväll hos Sandra (: Imorgon är jag ledig från skolan, ska upp tidigt iaf, ska åka till Laxå, träffa Nashmil, åka till Örebro för att shoppa! Åh så skoj det kommer bli.

Hem efter det, dra till en trappa upp, bjuda Sara på mat (: Nu ska jag kolla filmen som går på femman (:

Hey hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0