Inte så rockigt kanske!

Ja, den här helgen har tydligen gått åt till att festa och jobba. Det har ju inte varit guld att jobba dagarna efter, men när är det de?

Jag är så trött på alla störda människor som kommer till donken. Dom är fan inte värda att serveras ens!
Sura gubbjävlar & kärringar, jag är trött på er! Jag står inte och sliter för att ni ska vara ortevliga mot mig.

Nu har jag en dag kvar sen semester!

Förresten så bloggar jag på en dag nu, inte natt. Men nu får det ju snart vara över med festande!

Möhippa & bröllop fy hur ska jag orka med saker?

Men trevligt har jag haft det i helgen iaf :)

Nu ska jag iaf dra till Malin och kolla på film!

Hey hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0