Helg!

Yes, nu är det helg. Jag har varit utan telefon i över ett dygn nu, att jag saknar den! ):

Idag har jag haft Kurdi kläder på mig (; det är lite kul, hoppas vi fick bra med poäng för det (:

Jaja, snart är det Sandra som gäller! My girl tonight (: Är ledig på måndag, YES! Då är det Örebro som gäller för min del, ska köpa skor och sånt som man alltid behöver, köpte förresten ett par nya skor idag med (: Att det är skönt att ha, nu har jag haft tygskor länge så det blir skönt att byta lite (:

African Queen, fy vad den låten är bra! Den är så skön att bara sitta och hänga med i.

Grattis i efterskott Petra! (;

Egentligen vet jag inte vad jag ska skriva här, så nu blir det kräftor innan jag och Emilia tar med oss vinet ner till Sandra (:

Hey hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0